აქტიური მომხმარებლები |
 |
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
 |
მზია გიგუაშვილი |
 |
ნანა ხახუტაიშვილი |
 |
მარიამი ნარიმანაშვილი |
 |
ნინო ბაიდოშვილი |
 |
ვიკა |
 |
თიკა გამყრელიძე |
 |
ნათია სორდია |
.jpg) |
მარიამ დავითაშვილი |
 |
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
|
სკოლების დაფინანსება |
ავტორი :მზია კობახიძე
|
ოპერატიული ინფორმაციის მიწოდება სკოლების დაფინანსების საკითხებზე
|
თემა : (1) წევრი : (
12
) გამოხმაურება (2) |
|
|
|
|
საკვანძო სიტყვები |
|
ოჯახი, მშობლები და ბავშვი
საგანმანათლებლო დაწესებულება
მათემატიკა
პრესა განათლების შესახებ
კინო და მუსიკა
ბუნება, ეკოლოგია
ეკონომიკა
მოგზაურობა, ტურიზმი, დასვენება
ქიმია
ხელოვნება და კულტურა
სკოლა და მოსწავლე
ფსიქოლოგია
გეოგრაფია
მშობლიური ენა და ლიტერატურა
განათლებისა და სასწავლო დაწესებულების მართვა
დასაქმება და კარიერა
სტუდენტი და უმაღლესი სასწავლებელი
ფიზიკა
გაცნობა, ურთიერთობები, სიყვარული
სოციოლოგია, პოლიტოლოგია
განათლება საქართველოში და მსოფლიოში
ბავშვის ფსიქოლოგია და მედიცინა
მოდა და დიზაინი
ფინანსები
პედაგოგიკა, სასწავლო-აღმზრდელობითი პროცესი
მეცნიერება, გამოგონება, ტექნიკა და ტექნოლოგია
ბიოლოგია
გართობა და თამაშები
ალკოჰოლი, თამბაქო, ნარკოტიკები
იურისპრუდენცია
სხვა
აბიტურიენტი და გამოცდები
სიახლე განათლების სფეროში
უცხო ენები
სპორტი და ექსტრიმი
ჟურნალისტიკა, PR
რელიგია
სასწავლო და აღმზრდელობითი მომსახურება
კომპიუტერი, პროგრამები, ინტერნეტი
ბავშვის მოვლა და აღზრდა
|
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |

პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|