 სტატია მარკეტინგსა და ფსიქოლოგიას აკავშირებს.ის გვიჩვენებს თუ როგორ იყენებენ ფსიქოლოგიურ ცოდნას წარმატებული ბიზნესის საწარმოებლად. თანამედროვე მატერიალისტური საზოგადოება მომხმარებლური ტენდენცებით ხასიათდება , მისი პრაგმატული მისწრაფებები მარკეტინგის სფეროში მომუშავეთათვის მხოლოდ სისუსტედ აღიქმება,რომელიც მისავეს საწინააღმდეგოდ გამოიყენება. სტატიაში ყურადღება გამახვილებულია ფერთა ფსიქოლოგიაზე. ფერების გავლენა ემოციებზე ამა თუ იმ ბრენდის პიარისას კიდევ ერთი ძლიერი იარაღია მარკეტინგის სამყაროში. მასსი გაანალზებულია ის მეთოდები,რომელსაც აქტიურად იყენებენ კომპანიები და უშუალოდ კონსულტანტები მათი პროდუქტის გასაყიდად. სტატია მიზნად ისახავს მკითხველს დაეხმაროს გონიერ მომხმარებლად ჩამოყალიბებაში.
გამოყენებული ლიტერატურა:"ფსიქოლოგია და ცხოვრება" ( გერიგი ,ზიმბარდო 2002), კვლევები რეგანი (1971) |