მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
   პროფესიული სკოლა  "ინტერსერვისი" გიწვევთ მზარეულის სასერტიფიკატო პროფესიულ კურსებზე.  დამატებითი ინფორმაციისთვის დარეკეთ 571 333 881, 577722709  ან მოგვწერეთ  cuisinegeorgia@gmail.com  
RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
მარიამი ნარიმანაშვილი  
ნინო ბაიდოშვილი  
ვიკა  
თიკა გამყრელიძე  
ნათია სორდია  
მარიამ დავითაშვილი  
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :*
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მე ვერ დავამატებ ტესტს?
  • შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი.
  • მერე რა იყოს და იმედია მაქსიმალურად ყველა ჩავაბარებტ წარმატებებიიიიიიიიი
  • მეცხრე კლასის ბოლოს, რომ გამოცდებია ძნელია?
  • მეცხრე კლასის გამოცდები ადვილია ჩავაბარე ძირითად საგნებშია მაგრამ საწიროა მერწმუნეთ

     
     

    ამ გვერდზე გაერთიანებებს გამოაქვთ შემუშავებული რეკომენდაციები ან აქტუალური პრობლემები, რომლებიც ითხოვენ საზოგადოებრივ განხილვას. აქტიურად ჩაერთეთ ამ პროცესში,   გამოხატეთ თქვენი დამოკიდებულება და   წინადადებები.


                                                           
    გამოხმაურება პედაგოგთა აქტუალური თემების თაობაზე, რუბრიკის გაგრძელების მოთხოვნით. ნანახია (9937) - ჯერ 05 ოქტომბერი 2009

    თანმიმდევრობით მოგაწვდით სპეციალური კვლევების შედეგებში მითითებულ და მრავალ ჯერ აპრობირებულ თვით რეგულაციისა და საკუთარ თავზე ზეგავლენის ზოგიერთ მეთოდსა და ხერხს. ამჯერად მოდით შევჩერდეთ სუნთქვის რეჟიმთან დაკავშირებული რეკომენდაციების პირველ ოთხეულზე და თუ დაგაინტერესებთ - იმავე რუბრიკით გამოვაქვეყნებთ გაგრძელებას.
    ხერხი პირველი:
    სუნთქვის მართვა - წარმოადგენს კუნთების ტონუსზე და ტვინის ემოციურ ცენტრებზე ზეგავლენის ეფექტურ საშუალებას. დაკვირვება ადასტურებს, რომ ნელი და ღრმა (ამ პროცესში მუცლის კუნთების ჩართვით) სუნთქვა აქვეითებს (ანელებს) ნერვული ცენტრების აქტიურობას და ხელს უწყობს კუნთების მოდუნებას, ხსნის მათ დაძაბულობას ანუ ორგანიზმის რელაქსაციას. ხოლო მკერდით ხშირი სუნთქვა - პირიქით იწვევს ორგანიზმის აქტიურობის ზრდას და ამაღლებს ნერვულ-ფსიქიკური დაძაბულობის დონეს.
    ხერხი მეორე:
    აგრეთვე დაკავშირებულია სუნთქვის მართვასთან. ფეხზე დგახართ თუ მაგიდას უზიხართ, ნებისმიერ შემთხვევაში, ეცადეთ მოადუნოთ სხეულის კუნთები და გაამახვილეთ ყურადღება სუნთქვის რეჟიმზე.
    ზედმეტი აჩქარების გარეშე, ერთიდან ოთხამდე დათვლით, გააკეთეთ აუჩქარებელი ღრმა ჩასუნთქვა, ისე რომ გულმკერდი დარჩეს უმოძრაო, წინ იმოძრაოს მხოლოდ მუცელმა.
    შემდგომი ოთხამდე დათვლის პროცესში შეაჩერეთ სუნთქვა.
    ამის შემდეგ, უწყვეტად, ერთიდან - ექვსამდე თვლით, ნელა ამოისუნთქეთ.
    შემდეგ - კვლავ ოთხამდე თვლით შეაჩერეთ სუნთქვა.
    ყველა ეს მოქმედება გაიმეორეთ 3 – 5 წუთის განმავლობაში (ან თვენი რეაქციის ინდივიდუალური დაკვირვებით ოდნავ მეტ ხავს) და შეატყობთ, რომ თქვენი მდგომარეობა გახდა საგრძნობლად მშვიდი და წყნარი.
    ხერხი მესამე:
    წარმოიდგინეთ, რომ თქვენს წინ, ცხვირიდან 10 – 15 სანტიმეტრის დაშორებით ჰაერში ჰკიდია, მაგალითად, ბუმბული. ისუნთქეთ ნელა და მხოლოდ ცხვირით, ისე ფაქიზად, რომ ბუმბულიც კი არ აფრიალდეს .
    ხერხი მეოთხე:
    ვინაიდან გაღიზიანების ან გაბრაზების მომენტში ჩვენ, რომ იტყვიან ერთ ჩასუნთქვაზე, გამოვხატავთ ემოციას და ამ დროს ვაბრკოლებთ სუნთქვას, კერძოდ კი გვავიწყდება ნორმალური ამოსუნთქვა, ამიტომ:
    -ასეთ ვითარებაში ღრმად ამოისუნთქეთ;
    -მერე, რამდენადაც შესძლებთ, შეაჩერეთ სუნთქვა;
    -რამოდენიმე ღერ ღრმად ჩაისუნთქეთ;
    -მოკლე ხნით კვლავ შეაჩერეთ სუნთქვა.
    შემდეგ ისუნთქეთ უკვე სტაბილურად, თანაბრად ანუ, როგორც ყოველთვის უნდა სუნთქავდეთ.

    ასეთია რეკომენდაციები სუნთქვის მეშვეობით თვით რეგულაციის თაობაზე.  

    ავტორი :თეონა ნუცუბიძე კომენტარები (0)

    კომენტარები  
    გაზიარება
    მსგავსი თემები :
    | ფსიქოლოგია |
       
  • კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
  •  
    საკვანძო სიტყვები  
    დამატებითი განათლება (კურსები, სხვა...) ხელოვნების სკოლები, სტუდიები კომპიუტერული ტექნიკა კოლეჯი უმაღლესი სასწავლებელი სადღესასწაულო ცენტრები სახელმძღვანელოები გამოცემები ავტოსკოლები საგანმანათლებლო რესურსები ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა განათლება საზღვარგარეთ სწავლა საზღვარგარეთ, სტიპენდიები და გრანტები სამეცნიერო პორტალები ბიბლიოთეკები წიგნების მაღაზიები პროფესიული ცენტრი, პროფ. სასწავლებელი უცხო ენები არასამთავრობო ორგანიზაციები (სასწავლო პროგრამები) პედაგოგები რეპეტიტორები სპორტული სკოლები, სტუდიები ქორეოგრაფიული სკოლები, სტუდიები, ანსამბლები საბავშვო ბაღი, ბაგა-ბაღი საბავშვო მაღაზიები მთარგმნელთა ბიუროები, თარჯიმნები
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები

     


    საქართველოს პროფესიული კავშირების გაერთიანება

    იქნება სოლიდარობა – ყველაფერი გამოვა


     

    ინგლისური ენის
    შესწავლა სწრაფად

    alt

     


     
    სიახლეები  
    სატელეფონო შეცვლილი კოდები
    ტესტები აბიტურიენტებს
    ტესტები მოსწავლეებისთვის
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2018