აქტიური მომხმარებლები |
 |
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
 |
მზია გიგუაშვილი |
 |
ნანა ხახუტაიშვილი |
 |
მარიამი ნარიმანაშვილი |
 |
ნინო ბაიდოშვილი |
 |
ვიკა |
 |
თიკა გამყრელიძე |
 |
ნათია სორდია |
.jpg) |
მარიამ დავითაშვილი |
 |
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
|
შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსი - ”ჩვენ საერთო მიზანი გვაქვს” |
07 სექტემბერი 2009 |

ყველას! ყველას! ყველას!
პატივცემულო პედაგოგებო,
მოზარდი თაობის აღზრდა-განათლებაში თქვენი შრომა - მშობლის ამაგის ტოლმნიშვნელოვანია. თქვენ და ოჯახი ერთობლივად ზრდით ქვეყნის მომავალს - ახალგაზრდობას და, არც თუ იშვიათად, ჩვეული პედაგოგიური ტაქტით, გიწევთ თქვენი პარტნიორების - მშობლების მიერ დაშვებული ცდომილებების გამოსწორებაც. როგორც მშობელი - შვილისგან, ასევე თქვენ - აღსაზრდელისგან არ ითხოვთ ამაგის დაფასებას. თქვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ საზოგადოებამ დაინახოს და დააფასოს შრომის შედეგი. საზოგადოებაში კი ყველა როდი აცნობიერებს პედაგოგთა ღვაწლსა და ამაგს და ამას, თუ რა ინტელექტის, სულიერი და ზნეობრივი სიმდიდრის მატარებელია ჩვენი ქვეყნის მასწავლებლობა. ზოგს ისიც ავიწყდება, რომ მასწავლებელს, ყველასათვის გაჭირვების წალკვესს, თვითონაც ზოგჯერ ესაჭიროება დახმარება. ძვირფასო პედაგოგებო, ნება გვიბოძეთ ნაწილობრივ მაინც გამოვისყიდოთ ვალი და შემოგთავაზოთ შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსის - ”ჩვენ საერთო მიზანი გვაქვს” ჩატარების იდეა.
როგორ გვესახება კონკურსის მიზნები და ამოცანები:
• გამოვავლინოთ და წავახალისოთ წარმატებული პედაგოგები, რომლებიც შემოქმედებითად უდგებიან სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესს, გააჩნიათ მისწრაფება და უნარი კოლეგებს გაუზიარონ პრაქტიკული გამოცდილება;
• გამომცემლობების, პედაგოგთა გაერთიანებების, პრესისა და ჟურნალების, ელექტრონული მედიის, ინტერნეტ-ქსელების, კომერციული და არაკომერციული ორგანიზაციების საზოგადოებრივი პოტენციალის გამოყენებით გავავრცელოთ მოწინავე პედაგოგიური გამოცდილება და გავააქტიუროთ პედაგოგთა ურთიერთობები ამ ორგანიზაციებთან;
• education.ge - ს რესურსების გამოყენებით შესაძლო გავხადოთ მასწავლებელთა შორის ცოდნისა და გამოცდილების ურთიერთ გაზიარება;
• ხელი შეუწყოთ სასწავლო პროცესში ახალი აპრობირებული მეთოდებისა და თანამედროვე ინფორმაციული ტექნოლოგიების დანერგვას.
კონკურსში ინდივიდუალურ მონაწილეთა - პრაქტიკოს მასწავლებელთა გარდა მონაწილეობის უფლება აქვთ ავტორთა კოლექტივებსაც, გაერთიანებებს. თვითოეულ მონაწილესა თუ ჯგუფს საკონკურსოდ შეუძლია წარმოადგინოს რამდენიმე მეთოდიკური ნამუშევარი, პრაქტიკული გამოცდილების აღწერილობა.
გთავაზობთ კონკურსის რიგ ნომინაციას, შეგიძლიათ შემოიტანოთ წინადადებები სხვა სასურველი ნომინაციების თაობაზე.
ნომინაცია: ”გაკვეთილის მეთოდიკა”
- დაწყებითი კლასებისათვის;
- სასწავლო საგნების მიხედვით:
- ...........
- ..........
- ..........
(თქვენი წინადადებების შესაბამისად და სწავლების ენის მიუხედავად)
ნომინაცია: ”გასვლითი გაკვეთილი”
ანუ გაკვეთილი კლასისა და სკოლის გარეთ და კლასგარეშე მუშაობა, რომლებიც ამდიდრებენ სასწავლო პროცესს, ააქტიურებენ მოსწავლეთა შემეცნებით მოტივაციას და ხელს უწყობენ მათ სასწავლო საგნით გატაცებას.
ამ ნომინაციაში შესაძლებელია ნამუშევრების წარდგენა კატეგორიებით:
- გასვლითი გაკვეთილი დაწყებითი სკოლისათვის;
- გასვლითი გაკვეთილი უფროსი კლასებისათვის;
- კლასგარეშე მუშაობა - გაკვეთილის სახით
(სწავლების ენის მიუხედავად)
ნომინაცია: ”სასწავლო თვალსაჩინოება და მოწყობილობა”
ნამუშევრების კატეგორია:
- სტანდარტული თვალსაჩინოების და მოწყობილობების - არასტანდარტული, გამოყენების მეთოდიკა;
- ახალი არასტანდარტული თვალსაჩინოება ან მოწყობილობა და მისი გამოყენების მეთოდიკა;
- მასწავლებლის შრომის ორგანიზაციის ხელშემწყობი, დამხმარე მოწყობილობები.
(სწავლების ენის მიუხედავად)
ნომინაცია: ”მოსწავლის თავისუფალი დრო”
ამ ნომინაციაში კონკურსზე წარმოდგენილი ნამუშევრები უნდა ემსახურებოდნენ მასწავლებლებს, კლასის დამრიგებლებს, სკოლამდელი დაწესებულებების აღმზრდელებს, ტრენერებს, ინსტრუქტორებს, სხვა სპეციალისტებსა და მშობლებს მოსწავლის (აღსაზრდელის) თავისუფალი დროის საინტერესოდ ორგანიზაციაში, მისი შემეცნებითი და შემოქმედებითი ინტერესებისა და მისწრაფებების სტიმულირებაში, ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრებაში.
ნამუშევრების კატეგორიები ინტერესთა მიხედვით:
- მეცნიერება;
- ტექნიკა;
- ხელოვნება;
- სპორტი;
- ბუნება;
- ახალგაზრდული კლუბები და გაერთიანებები.
რას ემსახურება კონკურსი?
ყველა დაინტერესებულ და სპონსორ ორგანიზაციებს - ერთი მიზანი გვაქვს: დავაფასოთ პედაგოგის შრომა და დავეხმაროთ მას.
ამ ეტაპზე კი ყველაფერი თქვენზეა დამოკიდებული, ძვირფასო პედაგოგებო, აქტიურად ჩაერთეთ შემოთავაზებული წინადადებების განხილვაში, დაამატეთ თქვენი ნომინაციები, გვაუწყეთ თქვენი განწყობა და დამოკიდებულება, დაუჭირეთ მხარი იდეას. ერთობლივად დავადგინოთ ჩატარების პირობები, შეფასების კრიტერიუმი, ნომინაციების მიხედვით ჟიურის შემადგენლობა. ეს ხომ თქვენი და თქვენთვის ჩაფიქრებული კონკურსია. გავითავისოთ და ის წარმატებულად ჩატარდება. ველით თქვენ გამოხმაურებას. |
კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
|
ოქსფორდის პროგრამებით მასწავლებელთა გადამზადება მიმდინარეობს |
06 დეკემბერი 2010 |
.jpg)
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი დიმიტრი შაშკინი ინგლისური ენის მასწავლებელთა ტრენინგების მიმდინარეობას გაეცნო, რომელიც სამინისტროს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და English book Georgia-ს ორგანიზებით მიმდინარეობს და მასში თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის საჯარო სკოლების ინგლისური ენის მასწავლებლები მონაწილეობენ. ტრენინგს ოქსფორდის მასწავლებელთა აკადემიის ინგლისური ენის სწავლების კურსის ხელმძღვანელი ტერეზა დოგუელი ახორციელებს. |
შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსი ”ნოვატორი” |
10 ივნისი 2010 |
პატივცემულო ქალბატონებო და ბატონებო! ძვირფასო პედაგოგებო !
2010 წლის 10 ივნისის დასრულდა შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსის ”ნოვატორი” ნამუშევართა ონლაინ შეფასება. დაფიქსირდა დასკვნითი ეტაპის შედეგები. 25 ივნისს ჩატარდა ჟიურის დასკვნითი სხდომა. დადგინდა 25 გამარჯვებული ნაშრომი, სამი ლაურეატი და ინოვაციური სკოლა. ყველას ვულოცავთ გამარჯვებულს !
შემოქმედ პედაგოგთა 2010 წლის კონკურსი ”ნოვატორი” - დასრულდა. ის აღსავსე იყო ემოციებითა და განცდებით. მრავალმა პედაგოგმა კონკურსზე წარმოადგინა საკუთარი ნამუშევარი. სამწუხაროდპრდაგოგთა გარკვეული ნაწილი გულნატკენი დარჩა, მათ სხვა და სხვა მიზეზების გამო ვერ შესძლეს ან ვერ მოასწრეს ნაშრომის წარმოდგენა. კონკურსმა გამოიწვია პედაგოგიური საზოგადოების აქტიური ინტერესი და გამოხმაურება: მონაწილეობა მიიღეს საჯარო და კერძო სკოლების, პროფესიული ცენტრების, უმაღლესი სასწავლებლის პედაგოგებმა. მან მოიცვა საქართველოს ყველა რეგიონი: ქედის რაიონიდან - ახმეტის რაიონამდე; ამბროლაურიდან - ბოლნისამდე. შესარჩევი ეტაპების შედეგად 193 პედაგოგმა წარმოადგინა 176 ნამუშევარი. მსვლელობის პერიოდში (Google Analytics სტატისტიკის შესაბამისად) პორტალის მომხმარებლებმა 43 863 ჯერ წაიკითხეს საკონკურსო ნამუშევრები, 5366 პედაგოგი შეუერთდა თემატურ გაერთიანებას და მიიღო მონაწილეობა ნამუშევართა შეფასებაში. 2134-მა კომენტარის მეშვეობით გამოხატა საკუთარი დამოკიდებულება ან მოსაზრება. |
შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსი ”ნოვატორი” |
19 თებერვალი 2010 |
პატივცემულო პედაგოგებო,
ჯერ კიდევ 2009 წლის სექტემბრის თვეში პორტალმა Education.ge მოგმართათ შემოქმედ პედაგოგთა კონკურსის ჩატარების წინადადებით ( პედაგოგებს >> მთავარი თემა). თქვენი წერილების გათვალისწინებით იდეამ მიიღო საბოლოო სახე. კონკურსის ჩატარებას მხარი დაუჭირეს და თანაინიციატორები გახდნენ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტი, სამოქალაქო ინსტიტუციონალიზმის განვითარების ფონდი, DVV International - ის წარმომადგენლობა საქართველოში, საქართველოს ზრდასრულთა განათლების ასოციაცია, პროფესიული მომზადებისა და განათლების ცენტრი “One World", ელენე ახვლედიანის სახელობის ბავშვთა სურათების გალერეა. დაიხვეწა ჩატარების ორგანიზაციული საკითხები, დადგინდა ვადები, შემუშავდა დებულება და კონკურსის ჩატარება იქცა რეალობად.
|
განსხვავებული შეხედულებები განათლების თაობაზე |
29 აგვისტო 2009 |
 მთელი ისტორიის განმავლობაში, ყველა ახალ ეტაპზე, კაცობრიობა მუდმივად გამოთქვამდა უკმაყოფილებას განათლებაში შექმნილი მდგომარეობითა და სვავდა საკითხს: როგორი უნდა იყოს განათლება დღეს და როგორ უნდა ვითარდებოდეს იგი ხვალინდელი დღის მოთხოვნათა გათვალისწინებით. ძიების პროცესი, ისევე, როგორც თვით კაცობრიობის განვითარება - განუწყვეტელია. ჩვენც გაუთავებლად ვახდენთ მის რეორგანიზაციასა თუ რეფორმირებას: ვიყურებოდით ჩრდილოეთისაკენ, ამჟამად ვიყურებით დასავლეთისაკენ და ამ პროცესში ხშირად გვავიწყდება საკუთარი ისტორია და ერის მრავალსაუკუნოვანი გამოცდილება. მუდმივად ვეძებთ და მუდმივად უარყოფთ. რეფორმისტული იდეებით გატაცებულებს უმეტეს შემთხვევაში გვავიწყდება არა განათლების ”სუბიექტი” თუ ”ობიექტი”, არამედ პიროვნება, რომლის გამოც და რომლისათვისაც საერთოდ შეიქმნა სკოლა - ბავშვი, მოსწავლე. |
|
|
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |

პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|