აქტიური მომხმარებლები |
|
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
|
მზია გიგუაშვილი |
|
ნანა ხახუტაიშვილი |
|
მარიამი ნარიმანაშვილი |
|
ნინო ბაიდოშვილი |
|
ვიკა |
|
თიკა გამყრელიძე |
|
ნათია სორდია |
|
მარიამ დავითაშვილი |
|
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
|
ჯერ ვერ მოძებნეთ პასუხი თქვენთვის აქტუალურ კითხვაზე - დასვით ის, რათა გაეცნოთ სპეციალისტებისა და კოლეგების კვალიფიცირებულ მოსაზრებას. თუ ფლობთ კომპეტენტურ პასუხს - უპასუხეთ სხვის შეკითხვას.
|
უპასუხეთ კითხვას
ნანახია (10449) - ჯერ
|
14 ივნისი 2010 |
დასაშვებია თუ არა რომ შეიცვალოს რამე 2011 სასწავლო წლისთვის სკოლის პროგრამაში? მედლის, გამოცდის ან სასკოლო პროგრამის შესახებ? არსებობს იმის შესაძლებლობა, რომ 8 გამოცდა ატესტატის მისაღებად მოიხსნას??? |
ავტორი :ვასო [------------------] |
პასუხები (3) |
|
პასუხები |
|
|
გამოცდები არ მოიხსნება... |
ვასო [------------------] |
25 ივნისი 2010 |
|
ჩემი აზრით ბატონო ჯემალ ისინი ვინც მედლის კანდიდატია უნდა ჰქონდეს რაღაც პრივილეგია, რათა გარკვეული სტიმული გაუჩნდეთ სხვებსაც. მაგალითად ნაკლები გამოცდა ჩააბარონ... მაგრამ იმას არსებითი მნიშვნელობა არ აქვს გამოცდები დარჩება თუ არ
მთავარია ის გარემოება, რომ რაც დადგინდება ის არ შეიცვალოს და გამოცდებისთვის მოსამზადებელი პროგრამები მალე დაიბეჭდოს?
|
ჯემალ კიკნაძე |
15 ივნისი 2010 |
|
ვასო! შენ როგორ გინდა? (უფრო სწორად: როგორ გაწყობს?) |
|
|
|
კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|