აქტიური მომხმარებლები |
 |
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
 |
მზია გიგუაშვილი |
 |
ნანა ხახუტაიშვილი |
 |
მარიამი ნარიმანაშვილი |
 |
ნინო ბაიდოშვილი |
 |
ვიკა |
 |
თიკა გამყრელიძე |
 |
ნათია სორდია |
.jpg) |
მარიამ დავითაშვილი |
 |
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
|
მერე რა იყოს და იმედია მაქსიმალურად ყველა ჩავაბარებტ წარმატებებიიიიიიიიი |
|
|
|
უპასუხეთ კითხვას
ნანახია (18770) - ჯერ
|
13 ოქტომბერი 2011 |
 erovnul gamocdebze ucxo enabshi mosasmeni teqstebi aris tu ara shemotanili? |
ავტორი :ლიზი |
პასუხები (1) |
|
პასუხები |
|
|
ეროვნული გამოდების ყველა საგნის ტესტი არის წერითი და მოსასმნი საკითხები არაა.. |
|
|
|
კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
საკვანძო სიტყვები |
|
ეკონომიკა
მათემატიკა
გეოგრაფია
სიახლე განათლების სფეროში
ბავშვის ფსიქოლოგია და მედიცინა
სოციოლოგია, პოლიტოლოგია
განათლებისა და სასწავლო დაწესებულების მართვა
მოგზაურობა, ტურიზმი, დასვენება
პრესა განათლების შესახებ
დასაქმება და კარიერა
სტუდენტი და უმაღლესი სასწავლებელი
ბუნება, ეკოლოგია
მშობლიური ენა და ლიტერატურა
ფიზიკა
უცხო ენები
ალკოჰოლი, თამბაქო, ნარკოტიკები
სკოლა და მოსწავლე
ფინანსები
ქიმია
სპორტი და ექსტრიმი
საგანმანათლებლო დაწესებულება
პედაგოგიკა, სასწავლო-აღმზრდელობითი პროცესი
აბიტურიენტი და გამოცდები
იურისპრუდენცია
ბავშვის მოვლა და აღზრდა
სასწავლო და აღმზრდელობითი მომსახურება
გართობა და თამაშები
განათლება საქართველოში და მსოფლიოში
კომპიუტერი, პროგრამები, ინტერნეტი
ბიოლოგია
ხელოვნება და კულტურა
კინო და მუსიკა
ფსიქოლოგია
მოდა და დიზაინი
რელიგია
ჟურნალისტიკა, PR
ოჯახი, მშობლები და ბავშვი
სხვა
მეცნიერება, გამოგონება, ტექნიკა და ტექნოლოგია
გაცნობა, ურთიერთობები, სიყვარული
|
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |

პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|