მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
 

თითოეული თქვენგანის დონაცია, ანუ შემოწირულობა  - მოემსახურება მის მხარდაჭერას, ფუნქციონირებასა და სრულყოფას!    

RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
მარიამი ნარიმანაშვილი  
ნინო ბაიდოშვილი  
ვიკა  
თიკა გამყრელიძე  
ნათია სორდია  
მარიამ დავითაშვილი  
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :*
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მე ვერ დავამატებ ტესტს?
  • შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი.
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas ...
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • saintereso statiaa dzalian didi madloba!!!
     
     

    ყველა პედაგოგისათვის კარგად ცნობილია, რომ სწავლის შინაარსზე არანაკლებ მნიშვნელოვანია - როგორ, რა ხერხებით, რის მეშვეობით შეგვიძლია შევასწავლოთ მოსწავლეს ეს შინაარსი, ანუ რომელი და როგორი მეთოდები უნდა გამოვიყენოთ ამისათვის. ამ გვერდზე   კოლეგებთან ერთად შეგიძლიათ   განიხილოთ ყველა ეს საკითხი, იმსჯელოთ მათზე, რათა მიხვიდეთ მართებულ დასკვნამდე. აქტიურად გამოიყენეთ ეს გვერდი.


                                                           
    პროექტი “ვირუსული ინფექციები”, რუსუდანი სამადაშვილი ნანახია (13690) - ჯერ 13 ივნისი 2010

    თემის შერჩევა:     მე–8 კლასელებს შევთავაზე რამდენიმე თემა ეროვნული სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული სასწავლო–კვლევითი პროექტის განსახორციელებლად. მოსწავლეებმა, რომელთაც ყოველთვის ვაძლევ მათთვის საინტერესო საკითხებზე მუშაობის საშუალებას, ერთხმად შეარჩიე  `ვირუსული ინფექციები~.

    თემის აქტუალობა:   ბოლო დროს, მთელ მსოფლიოში და რა თქმა უნდა – საქართველოშიც განსაკუთრებით აქტუალური იყო გრიპის ვირუსისგან გამოწვეული პრობლემები. ასევე, გლობალური მნიშვნელობა ენიჭება შიდსისა და ცოფის გამომწვევ ვირუსებთან ბრძოლას.

    პროექტის მიზანი იყო, მოსწავლეები კარგად გასცნობოდნენ ვირუსული ინფექციების არსს, მათგან გამოწვეულ და მოსალოდნელ საფრთხეებს, დაავადებათა სიმპტომებს, ვირუსის გავრცელების გზებს, მკურნალობის მეთოდებს, ვაქცინაციისა და პრევენციის მნიშვნელობას.

    პროექტის განხორციელების გზები და საშუალებები:  

    1) პროექტის მონაწილეებმა კონსულტაცია გაიარეს მედიცინის მეცნიერებათა დოქტორ მაია ცინცაძესთან, ფსიქოლოგ ანა მურვანიძესთან, მამა იოანესთან, იურისტ მაია მაჭავარიანთან;

    2) გამოიყენეს შემდეგი ლიტერატურა: `ბიოლოგია – VIII კლასი~ (2007 წელი), `შიდსი~ (1999 წელი), `დედიდან ბავშვზე აივ ინფექცია/შიდსის გადაცემის პროფილაქტიკა~ (?), `მწვავე რესპირატორული დაავადებები~(?),   `სამედიცინო მედიის დაიჯესტი~ (?) და ა.შ.

    3) ინფორმაცია მოიპოვეს შემდეგი ვებ–საიტებიდან:

    www.interpressnews.ge                    www.medportal.ge                    http://rustavi2com.ge

    http://ambebi.ge/meditsina/13567            http://geotimes.ge            www.education.com;

    4) ექსკურსია მოვაწყეთ `ინფექციური პათოლოგიის, შიდსისა და კლინიკური იმუნოლოგიის სამეცნიერო–პროფილაქტიკურ ცენტრში~, სადაც ბავშვებმა მიიღეს კომპლექსური და ამომწურავი ინფორმაცია –– შიდსის ვირუსის აღმოჩენის, გავრცელების, პაციენტთა გამოკვლევების, მკურნალობისა და პრევენციული ღონისძიებების შესახებ;

    5) გადავიღეთ ფილმი:   `ცოდნა და სიფრთხილე – საუკეთესო იარაღი თავდაცვისთვის~;

    6) ჩავატარეთ კონფერენცია;

    7) მოვამზადეთ ბუკლეტები;

    8) გავმართეთ საგანმანათლებლო აქცია, რომლის დროსაც პროექტის მონაწილეებმა თანატოლებს   დაურიგეს ბუკლეტები;

    9) მოვაწყეთ ფოტოექსპოზიცია;

    10) ჩავატარეთ სოციოლოგიური გამოკითხვა;

    11) გავმართეთ პროექტის პრეზენტაცია.

    კონფერენციაზე წარმოდგენილი მოხსენებები:  

    1) `ზოგიერთი ვირუსული ინფექციის აღმოჩენის ისტორია~ (ავტორები: მარიამ გაბეშია, ანა ასანიძე, ანა ინასარიძე);

    2) `ზოგადი მიმოხილვა~ (ავტ: ვასილ გულაშვილი, თორნიკე ვარდიაშვილი);

    3) `ვაქცინაცია და მისი მნიშვნელობა~ (ავტ: ბექა მიჩიტაშვილი);

    4) `ცოფის ვირუსი~ (ავტ: ანა კაბულაშვილი);

    5) `ადენოვირუსული ინფექცია~ (ავტ: ოთარ მამესწარაშვილი);

    6) `თხის ვირუსი~ (ავტ: ლუკა გოგოჭური);

    7) `ქათმის გრიპი~ (ავტ: ნიკა ნანობაშვილი);

    8) `ღორის გრიპის ვირუსი – A/H1N1~  (ავტ: ელენე ჯაფარიძე);

    9) `შიდსის ვირუსის სიმპტომები, გადაცემის გზები და პრევენცია; შიდსის სტატისტიკა~ (ავტ: მარიამ ბაინდურაშვილი, ლაშა მეგულაშვილი).

    პროექტის განხორციელების დრო:       1. 02 –– 5. 03.     2010 წელი  

    პროექტის შედეგები:        

    მოსწავლეები საფუძვლიანად გაეცვნენ:

    1) ისტორიულ ცნობებს ზოგიერთი ვირუსული ინფექციის აღმოჩენის შესახებ, 2) ვირუსული ინფექციების ეპიდემიოლოგიას მსოფლიოსა და საქართველოში, 3) დაავადების გამომწვევ ეტიოპათოგენეზისს, 4) ვირუსული ინფექციების სიმპტომებს, 5) მკურნალობის მეთოდებს, 6) ვაქცინაციის მნიშვნელობას, 7) პრევენციის მიმართულებებსა და საშუალებებს, 8) ვირუსული ინფექციით დაავადებულთა დასაცავად ჩვენს ქვეყანაში არსებულ საკანონმდებლო ბაზას და ა.შ.

                გარდა ამისა, მოსწავლეებმა საგრძნობლად დახვეწეს და გაიუმჯობესეს როგორც გუნდური მუშაობის, ისე საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ–ჩვევები. მათ ასევე მნიშვნელოვნად გაიღრმავეს ცოდნა ქიმიასა და ბიოლოგიაში.

    პროექტის ფარგლებში მიღებულ ინფორმაციათა გამოყენებადობა: რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, მოსწავლეები მომავალში წარმატებით შეძლებენ სხვადასხვა სახის ვირუსული ინფექციისგან თავდაცვას და საკუთარ ჯანმრთელობას გაუფრთხილდებიან.  

    რუსუდანი სამადაშვილი, საერო სკოლა ოპიზა

    ავტორი :Adminstrator კომენტარები (0)

    კომენტარები  
    გაზიარება
       
  • კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
  •  
    საკვანძო სიტყვები  
    ტენდერები/გრანტები ფიზიკური კულტურა/სპორტი გავაჩუქებ ვცვლი სტიპენდიები ჯანმრთელობა/პროფილაქტიკა ვარ სპეციალისტი განათლება/სწავლება ვიყიდი ხელოვნება/კულტურა მომსახურება სასწავლო პროგრამები კონფერენციები/ღონისძიებები ვყიდი ვეძებ სპეციალისტს სხვა კურსები/ტრენინგები/სტაჟირება ტურიზმი/დასვენება/გართობა
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
     

    პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:  
     
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები
     
    სიახლეები  
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2024