მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
 

თითოეული თქვენგანის დონაცია, ანუ შემოწირულობა  - მოემსახურება მის მხარდაჭერას, ფუნქციონირებასა და სრულყოფას!    

RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
მარიამი ნარიმანაშვილი  
ნინო ბაიდოშვილი  
ვიკა  
თიკა გამყრელიძე  
ნათია სორდია  
მარიამ დავითაშვილი  
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :*
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მე ვერ დავამატებ ტესტს?
  • შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი.
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas ...
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • saintereso statiaa dzalian didi madloba!!!
     
     

     

    იპოვეთ ინფორმაცია
    გამოქვეყნების თარიღი : -დან -მდე
     
    დაამატეთ ინფორმაცია
     
    უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობა შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირებისთვის ნანახია (13877) - ჯერ 23 ოქტომბერი 2014

    შესავალი      წინამდებარე ნაშრომში განხილულია შეზრუდული შესაძლებლობების მქონე პირების უმაღლესი განათლების მიღების, დაფინანსებისა და თანმდევი   პრობლემების საკითხები.  საუბარია არსებული  მდგომარეობის უარყოფით მახასიათებლებსა და მათ გავლენაზე შშმპ-თვის განათლების მიღებისა და საზოგადოებაში სრულფასოვანი ინტეგრაციის შესაძლებლობებსა და აუცილებლობაზე.  

    კვლევის საბოლოო მიზანი იყო რამდენად ხელმისაწვდომია საქართველოში   შშშმ პირთათვის უმაღლესი განათლება, რა ხელისშემშლელი ფაქტორები ახდენენ გავლენას ამ მხრივ და შეგვედარებინა თუ, როგორია საზღვარგარეთის ქვეყნების პოლიტიკა ამ მიმართულებით.

    მონაცემები შეგროვდა თვისობრივი კვლევის ინსტრუმენტების მეშვეობითა და სკოლის ნორმატიული დოკუმენტების ანალიზის საფუძველზე. შედეგებმა აჩვენეს, რომ საქართველოში არსებული პოლიტიკა ამ მხრივ არ არის მიმართული შშშმ პირთა ხელმისაწვდომობის გაზრდაზე და მათ ინტეგრაციაზე. საჭიროა ძირეული რეფორმების გატარება.

    კვლევის სხვადასხვა ეტაპზე ჩამოყალიბებული მიგნებები და რეკომენდაციები საინტერესო ინფორმაციას შეიცავს როგორც შშშმ პირებისათვის ასევე, განათლების სამინისტროსთვის და სხვა დაინტერესებული პირებისათვის.

    ნაშრომის პირველ თავში საუბარია საქართველოს საკანონმდებლო და საერთაშორისო ნორმატიულ დოკუმენტებში დაფიქსირებულ შშმპ / სსმპ ტერმინებსა და განათლების საყოველთაობაზე.

    მეორე ნაწილი ეხება საქართველოს და სხვადასხვა ქვეყნებში დაფინანსების სისტემის განხილვას. აღწერილია თუ როგორ ფინანსდება შშმპ-ების განათლება პოლონეთში, სლოვენიაში, ინგლისსა და საბერძნეთში. აქვე წარმოდგენილია მათი დაფინანსების ფორმულები.

    მესამე ნაწილი კი განიხილავს საქართველოში არსებულ შშმპ-თა პრობლემებს, რომლებსაც აწყდებიან უმაღლეს სასწავლებელში სწავლისას.

     

    შემდეგ, შემუშავებულია რეკომენდაციები, რომელიც მიზანშეწონილია საქართველოს უმაღლესი განათლების სისტემისათვის და ბოლოს, წარმოდგენილია გამოყენებული ლიტერატურა და თანდართული დოკუმენტაცია.

    ავტორი :ნინო ჯამბაზიშვილი (2) (2)   კომენტარები (0)
    ზოგადი განათლების დაფინანსების სისტემები ნანახია (18296) - ჯერ 11 იანვარი 2013

    აბსტრაქტი

    წინამდებარე რეფლექსიაში განხილულია ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში რესურსების განაწილებისა ფორმები როგორც საქართველოში არსებული ვაუჩერული სისტემის, მისი დადებითი და უარყოფითი მახასიათებლები  და მათი გავლენა ზოგადი განათლების ინსტიტუტების მიღწევებზე, ისე საზღვარგარეთ არსებულ ზოგადი განათლების დაფინანსების სახეები.

    ავტორი :ნინო ჯამბაზიშვილი (2) (2)   კომენტარები (0)

    დაამატეთ ინფორმაცია
     
    საკვანძო სიტყვები  
    ეკოლოგია მეწარმეობა სოციოლოგია კულტუროლოგია ტექნოლოგია მეტალურგია კულტურა და ხელონება ლოგისტიკა ზოოლოგია გეოდეზია საბანკო საქმე სამართალი გადასახადები სხვა ბიოლოგია მშობლიური ენა და ლიტერატურა მასმედია მარკეტინგი და რეკლამა მედიცინა, ჯანმთელობა საბაჟო სისტემა ქიმია არქიტექტურა ფსიქოლოგია სექსოლოგია მართვა ლოგიკა ბუღალტერია და აუდიტი მენეჯმენტი მათემატიკა ტურიზმი ფილოსოფია პოლიტოლოგია საბირჟო საქმე მეცნიერება და ტექნიკა დაზღვევა ასტრონომია ჟურნალისტიკა ინფორმატიკა მუსიკა კრიმინალისტიკა ფიზიკა სტატისტიკა უცხოური ლიტერატურა ჟურნალისტიკა და PR მრეწველობა, წარმოება ისტორია ეკონომიკა საერთაშორისო ურთიერთობები პედაგოგიკა ელექტრონიკა ვეტერინარია ავიაცია გეოლოგია საგამომცემლო საქმე და პოლიგრაფია ფინანსები და კრედიტი სოფლის მეურნეობა ინვესტიციები ფიზკულტურა და სპორტი ტრანსპრტი უცხო ენები მიფოლოგია პროგრამირება სახელმწიფო მოწყობა და მართვა რელიგია გეოგრაფია კულინარია გეოპოლიტიკა
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
     

    პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:  
     
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები
     
    სიახლეები  
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2024