მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
 

თითოეული თქვენგანის დონაცია, ანუ შემოწირულობა  - მოემსახურება მის მხარდაჭერას, ფუნქციონირებასა და სრულყოფას!    

RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
მარიამი ნარიმანაშვილი  
ნინო ბაიდოშვილი  
ვიკა  
თიკა გამყრელიძე  
ნათია სორდია  
მარიამ დავითაშვილი  
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :*
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მე ვერ დავამატებ ტესტს?
  • შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი.
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas ...
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • saintereso statiaa dzalian didi madloba!!!
     
     
    მთავარი
  • მთავარი თემა
  • სიახლეები კატეგორიების მიხედვით
  • ახალი შეკითხვები
  • იპოვეთ სასწავლებელი
  • გაიარეთ ტესტი

  • დაუსვით კითხვა სპეციალისტს
  • ახალი მასალები
  • პოპულარული სტატიები
  • ჩვენი მეგობრები
  • გამოკითხვები
  • მთავარი >>მთავარი თემა
     
    გაკვეთილებზე დასწრების საკითხის აქტუალურობა?! 09 ნოემბერი 2009

    Education.ge -ს მომხმარებელს ემახსოვრება, რომ პორტალის მთავარი გვერდის მთავარ თემად და სადისკუსიო საკითხებად გამოტანილი იყო სამი საკვანძო პრობლემა: რას ვასწავლით, როგორ ვასწავლით, ვინ ასწავლის? პრობლემაში - ”როგორ ვასწავლით” მოიაზრებოდა არა მხოლოდ ინოვაციური მიდგომები ან სწავლების მეთოდიკა, თანამედროვე,მათ შორის ინფორმაციული ტექნოლოგიები, (რომელთა შესახებ პორტალზე უკვე გამოქვეყნდა სხვა და სხვა ხასიათის პუბლიკაციები), არამედ ერთმანეთში ორგანულად გადაჯაჭვული საკითხების საკმაოდ ვრცელი კომპლექსი. ვფიქრობთ, რომ მათ რიცხვში განსაკუთრებულ ყურადღებას ითხოვს ერთ-ერთი, რომლის ფორმულირებას განძრახ მივეცით ირონიული ელფერი: ”როგორ ვასწავლით - მოსწავლეს (ან სტუდენტს), რომელიც სისტემატურად აცდენს მეცადინეობას - გაკვეთილსა თუ ლექციას? აგრეთვე ირონიულად შეიძლება გვიპასუხონ: ”დისტანციურად! ბატონო! და ვაჩვევთ დამოუკიდებელ მუშაობას სასწავლო მასალასთან.”

    მაგრამ სრული სერიოზულობითა და პასუხისმგებლობით თუ შევაფასებთ საკითხს მოგვიწევს იმის აღიარება, რომ პრობლემამ საკმაოდ საგანგაშო ტენდენციის ხასიათი მიიღო და არა მხოლოდ სკოლაში... გულწრფელები უნდა ვიყოთ იმაშიც, რომ ეს პრობლემა მთლად ახალიც არ არის, მან არ იფეთქა ერთ დღეში და მავნე ტენდენციის სახეს ის გარკვეული დროის განმავლობაში ღებულობდა. მაგრამ, სამწუხაროდ, როგორც ხშირად გვჩვევია, ზოგი გაურბის ამგვარ საკითხებს მათი გადაწყვეტის სირთულის გამო (ან არ სურს თავის ზედმეტად შეწუხება), ზოგი კი პრობლემის არსებობის აღიარებას ”მუნდირის ღირსების შელახვის” საფრთხეთ აფასებს და ამის გამო სრულიად უარყოფს მისი არსებობის ფაქტს. ორივე მიდგომა მცდარი და არა პროდუქტიულია.

    ცხოვრება მუდმივად გვასწავლის, რომ ყოველთვის სჯობია მომხდარს გაუსწორო თვალი, გაარკვიო გამომწვევი მიზეზები და მიიღო ეფექტური ზომები, ვიდრე ეძებო ვის გადააბრალო ყველაფერი ან უმოქმედოთ ელოდო ”როდის გადაბრუნდება ურემი.” ამიტომ, მოდით სხვა კუთხით მიუდგეთ საქმეს: ყველამ ხომ ვიცით, რომ გაკვეთილების ხშირი და უმიზეზო გაცდენის პრაქტიკა სასწავლო დაწესებულებებში უკვე საკმაო ხანია რეალურად არსებობს, ისიც ცხადია თუ რა ზიანს აყენებს ის სასწავლო - აღმზრდელობით პროცესს. და, თუ ვიცით, პირველ რიგში, გულწრფელად ვაღიაროთ, რომ ასეთ არა სასურველ მოვლენას ნამდვილად აქვს ადგილი, ხმამაღლა ვთქვათ იმის თაობაზეც: სად, როდის, რატომ და რამ წარმოქმნა მისი სათავე. პრობლემის გადასაწყვეტად ნუ დავადგებით დირექტივების გაცემისა და მუქარის ან დაშინების გზას, ხომ ვიცით, რომ დირექტივები მხოლოდ უსარგებლო ქაღალდების კორიანტელს წარმოშობენ, ხოლო მასწავლებელთა თუ მოსწავლეთა დაშინება ხანმოკლე, მოჩვენებითი ეფექტის შემქმნელია, პრობლემა კი ფერს იცვლის, ფარულ სახეს მიიღებს და უფრო მძლავრად იფეთქებს მოკლე ხანში.

    აგრეთვე ღრმათ ვართ დარწმუნებულნი, რომ ამ მოვლენის მხოლოდ მასწავლებელზე გადაბრალება მცდარი გზაა, როგორც იმაში, რომ მისი გადაწყვეტა ისევ მასწავლებელს უნდა ავკიდოთ ზურგზე. მას ( შრომასთან და ამაგთან შეფარდებით სიმბოლური ხელფასის მიუხედავად) ისედაც უკვე უამრავი მოვალეობა-დავალებები აკისრია, უფლებები კი ნაკლებად გააჩნია. და ისიც ხომ კარგად ვიცით, რომ უმეტეს შემთხვევაში, სწავლა-განათლების საკითხებში მშობლები მასწავლებელზე ბევრად მეტად ვცოდავთ, როდესაც შვილების მიმართ ვითომდა ”კეთილი” სურვილებით თუ გადაჭარბებული, ბრმა სიყვარულით, ნებითა თუ უნებლივ ხელს უწყობთ მანკიერ გამოვლენებსაც კი. ხოლო საზოგადოება, თავის მხრივ, სცოდავს იმაში, რომ თვალს ხუჭავს ყველაფერ ამგვარზე და ხმას აიმაღლებს ხშირად მხოლოდ მაშინ, როდესაც ვითარება გაუსაძლისი ხდება.

    საყვედურების ნაცვლად მოდით მოუსმინოთ მასწავლებელს, მოსწავლესაც და არა დაშინების, არამედ გულღია საუბარში. ღრმად და საფუძვლიანად, რეალურად და არა რომელიმე ჩინოსანის გულის მოსაგებად გამოვიკვლიო მოვლენის გამომწვევი მიზეზები(ხშირად ხომ სრულ უაზრობაზე გვიხარჯია დიდი სახსრები) და ობიექტური შეფასების საფუძველზე დაყრდნობით,მუდმივი სამართლიანი დაკვირვებით ( უფრო უპრიანი იქნებოდა ალბათ დამეწერა - მონიტორინგით) ვანხორციელოთ შედეგის მომტანი და არა მოჩვენებითი ღონისძიებები. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ხომ ვიცით, რომ საკუთარი თავის მოტყუება სიკეთეს არ მოგვიტანს.

    როგორი მდგომარეობაა ამ მხრივ არა მხოლოდ დედაქალაქში, არამედ სხვა რეგიონებში - ამის გასარკვევად გავეცანით გაზეთ ” სამხრეთის კარიბჭე”- ს პუბლიკაციას ”გაკვეთილებზე დასწრება გამკაცრდა” და თქვენც გირჩევდით წაიკითხოთ ეს სტატია და გამოხატოთ აზრი და დამოკიდებულება პრობლემისადმი, სანამ ურემი მართლაც არ გადაბრუნდა.

    გაზიარება
    კომენტარები  
  • კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
  • არქივი  
    სოციალური პარტნიორობა - ფასადური ატრიბუტი, თუ ეპოქის გარდაუვალი მოთხოვნაა? 16 ივნისი 2014

     საყოველთაოდ ცნობილია, რომ სოციალური პარტნიორობა   ხელს უწყობს თანამედროვე საბაზრო ეკონომიკის სოციალიზაციას, დემოკრატიზაციის პროცესების გაღრმავებას და საზოგადოების როლის ამაღლებას სახელმწიფოს მართვაში.

    საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატასა და საქართველოს პროფესიული განათლების ფონდს შორის ბიზნესის ხელშეწყობის მიზნით გაფორმდა თანამშრომლობის მემორანდუმი 30 მარტი 2013

     მემორანდუმს ხელი მოაწერეს საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის პრეზიდენტმა კახა ბაინდურაშვილმა და საქართველოს პროფესიული განათლების ფონდის გამგეობის თავმჯდომარემ ალექსანდრე  ეჯიბაძემ.

    მემორანდუმის მიზანია:  
    პროფესიული მომზადება - გადამზადების მობილური სისტემის  მეშვეობით ბიზნესის განვითარების ხელშეწყობა;  
    შრომით რესურსებზე ბიზნესის რეალური მოთხოვნების  შესწავლა და სათანადო კადრებით უზრუნველყოფის ღონისძიებათა დასახვა;
     ინოვაციური პროექტების რეალიზაციისთვის პარტნიორებისა და დონორების მოძიებაში ორგანიზაციული  ურთიერთმხარდაჭერა და სხვა.

     

     

    პროფესიული განათლების მდგომარეობის ანალიზი და ტრანსფორმაციის პროექტი 28 თებერვალი 2013

    ქვეყანაში დაიწყო რეფორმების ახალი ტალღა. ყოველ დღე ტელევიზიით გვამცნობენ ამა თუ იმ დარგში დასახული გარდაქმნების შესახებ. მაგალითად, ცოტა ხნის წინ, მეცნიერებისა და უმაღლესი განათლების რეფორმის თაობაზე გამოქვეყნდა სახელმწიფო კომისიის ხედვა , რომელმაც მეცნიერთა აქტიურ წრეებში გამოიწვია საკმაო ვნებათა ღელვა. მოკლე დროში კომისიის წევრთა ნაწილმა ააჟღერა სასკოლო რეფორმის ფრაგმენტალური ხედვაც, რომელსაც, შეიძლება ითქვას, დიდი რეაქცია არ მოჰყოლია. გარდაქმნების წარდგენის რიგი ამჟამად კვლავ დაუდგა პროფესიული განათლების დარგსაც. რა გეზს ავირჩევთ მისი რეფორმირებისთვის ამჯერად? კვლავ გავაგრძელებთ "პოტიომკინის სოფლების" შენებას?   თუ დავადგებით მისი ადექვატურ სისტემად გარდაქმნის გზას?

    ამ კითხვებთან დაკავშირებით გთავაზობთ სისტემაში არსებული მდგომარეობის  საქართველოს პროფესიული განათლების ფონდის მიერ ჩატარებულ ანალიზს და ტრანსფორმაციის საკმაოდ აქტუალურ მოსაზრებებს.

    ათეული წლების განმავლობაში სახელმწიფოს პოლიტიკა პროფესიული განათლების მიმართ არ იყო თანმიმდევრული. ის არ ეყრდნობოდა ანალიტიკურ მიდგომებს, უმეტეს შემთხვევაში ხასიათდებოდა უკიდურესი ვოლუნტარიზმით და ამის გამო ვერ შეიძინა როგორც მიმდინარე ეტაპისთვის, აგრეთვე სტრატეგიული სოციალურ-ეკონომიკური ინტერესების დაკმაყოფილებისთვის საჭირო სისტემური ხასიათი. რის შედეგადაც პროფესიული განათლება ადეკვატურად ვერ პასუხობდა მიმდინარე თუ მომავალ გამოწვევებს.  

     

    მთავარი თემა 30 ოქტომბერი 2012

    განათლების თუ გამოცდების რეფორმა …? 03 ივნისი 2012

    უკვე მივეჩვიეთ იმას, რომ ბოლო ათწლეულის განმავლობაში საქართველოს განათლების სფეროში პერმანენტულად იწყება, შემდგომ ზოგიერთი განხრით  ჩერდება ან წყდება, ზოგი მიმართულებით კი გრძელდება სარეფორმო ღონისძიებების გატარება. სიტყვა „განათლება“-ს გვერდით მუდმივად ჟღერს თითქმის სინონიმად ქცეული ტერმინი - „რეფორმა“. მაგრამ სამწუხაროდ სერიოზულად არც გაგვიანალიზებია რა მივიღეთ დღემდე, ან რას ველით საბოლოოდ ამ რეფორმისტული მცდელობებისგან ????  

    2012 წლის საატესტატო გამოცდების შედეგები 02 ივნისი 2012

    2011-2012 სასწავლო წლის საატესტატო გამოცდები წარმატებით დასრულდა.  მოსწავლეებმა  თავიანთი შესაძლებლობები 8 საგანში გამოსცადეს. გამოსაშვები გამოცდებში ათასობით ადამიანი იყო ჩართული. გამოცდების ორგანიზება და მაღალ დონეზე ჩატარება სამინისტროს  გამოცდების   ეროვნული ცენტრისა და  სამინისტროს განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის თანამშრომლებმა უზრუნველყვეს. მნიშვნელოვანია, რომ მიუხედავად გატარებული საკადრო პოლიტიკისა საატესტატო გამოცდებს საფრთხე არ შექმნია და მაღალი შედეგებით დასრულდა.  

    სიახლე 2012 წლის გამოცდების მომზადებასა და ჩატარებაში 24 აპრილი 2012
    პრეტესტები და სხვა  სიახლე 2012 წლის გამოცდების მომზადება და ჩატარებაში.  
    საატესტატო, ერთიანი ეროვნული, სამაგისტრო და სასერტიფიკაციო გამოცდების განრიგი.
    პირველკლასელთა ინტერნეტ-რეგისტრაცია დაიწყო 05 აპრილი 2012

    საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ინფორმაციით 2012 წლის 2 აპრილიდან დაიწყო პირველკლასელთა ონლაინრეგისტრაცია. რეგისტრაცია მხოლოდ ინტერნეტით განხორციელდება. 17 აპრილამდე პირველკლასელების ინტერნეტრეგისტრაცია იმ სკოლებში იქნება შესაძლებელი, სადაც მათი დედმამიშვილები სწავლობენ, ან მშობლები მუშაობენ. დანარჩენების რეგისტრაცია კი, 17 აპრილიდან - 17 ივნისის ჩათვლით განხორციელდება.  

    2012 წლის ერთიანი ეროვნული გამოცდების მნიშვნელოვანი სიახლეები 26 თებერვალი 2012

    2012 წლიდან აბიტურიენტებს არა 7, არამედ 20 საგანმანათლებლო პროგრამის არჩევის შესაძლებლობა ექნებათ, შესაბამისად, გაუქმდება  

    ე. წ. მეორადი ჩარიცხვები, რის შედეგადაც  უნდა გაზარდის აბიტურიენტთა ჩარიცხვის ალბათობა, ხოლო ინფორმაცია სახელმწიფო გრანტის შესახებ ჩარიცხვებთან ერთად გახდეს ცნობილი,  
    უმაღლესი სასწავლებლები აღარ დაელოდებიან მეორადი ჩარიცხვების შედეგებს და დროულად დაიწყებენ სასწავლო წელს.
     
    ერთიანი ეროვნული გამოცდებისათვის რეგისტრაციის, სავალდებულო და არჩევითი გამოცდების, სახელმწიფო სასწავლო გრანტის გაცემის წესის, საგამოცდო პროცესის, პირველადი შედეგების გამოცხადების, აპელაციის შეტანის წესის, აბიტურიენტის უფლება-მოვალეობების, ჩარიცხვებისა და საბოლოო შედეგების გამოცხადების შესახებ შეგიძლიათ  იხილოთ  ცნობარში.
    აღმოსავლური ჰოროსკოპით 2012 - დრაკონის წელია 21 ნოემბერი 2011
    აღმოსავლური ჰოროსკოპით 2012 - დრაკონის წელია. ტრადიციულად ამ ნიშნის წელიწადს წარმატებულს უწოდებენ. მიიჩნევენ, რომ განსაკუთრებულად წარმატებულია ის ქორწინებისთვის, ბავშვის გაჩენისთვის, უკვე მოქმედი ბიზნესისთვის და ახალი საქმიანი წამოწყებისთვის. ეს დიდი ენთუზიაზმის და ენერგიის, ოპტიმიზმისა და საკუთარ თავში მაღალი რწმენის პერიოდია. ამ წლის განმავლობაში მოსალოდნელია მოვლენათა ფანტასტიკური სცენარებით განვითარება, რაც განსაკუთრებულად გაახარებს მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებს. წაიკითხეთ ვრცლად >>>>>>>>>>>>>>>
    <<2 3

    <<2 3
     
    საკვანძო სიტყვები  
    უცხო ენები გეოგრაფია ოჯახი, მშობლები და ბავშვი სოციოლოგია, პოლიტოლოგია მეცნიერება, გამოგონება, ტექნიკა და ტექნოლოგია ფსიქოლოგია რელიგია ბავშვის მოვლა და აღზრდა კინო და მუსიკა მშობლიური ენა და ლიტერატურა სხვა პრესა განათლების შესახებ პედაგოგიკა, სასწავლო-აღმზრდელობითი პროცესი გაცნობა, ურთიერთობები, სიყვარული ფიზიკა ჟურნალისტიკა, PR ალკოჰოლი, თამბაქო, ნარკოტიკები ბავშვის ფსიქოლოგია და მედიცინა ბუნება, ეკოლოგია მათემატიკა კომპიუტერი, პროგრამები, ინტერნეტი სპორტი და ექსტრიმი აბიტურიენტი და გამოცდები მოგზაურობა, ტურიზმი, დასვენება ეკონომიკა ხელოვნება და კულტურა სიახლე განათლების სფეროში საგანმანათლებლო დაწესებულება იურისპრუდენცია გართობა და თამაშები ფინანსები მოდა და დიზაინი სკოლა და მოსწავლე სასწავლო და აღმზრდელობითი მომსახურება ბიოლოგია განათლება საქართველოში და მსოფლიოში დასაქმება და კარიერა განათლებისა და სასწავლო დაწესებულების მართვა სტუდენტი და უმაღლესი სასწავლებელი ქიმია
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
     

    პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:  
     
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები
     
    სიახლეები  
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2024