აქტიური მომხმარებლები |
|
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
|
მზია გიგუაშვილი |
|
ნანა ხახუტაიშვილი |
|
მარიამი ნარიმანაშვილი |
|
ნინო ბაიდოშვილი |
|
ვიკა |
|
თიკა გამყრელიძე |
|
ნათია სორდია |
|
მარიამ დავითაშვილი |
|
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
|
ყველა პედაგოგისათვის კარგად ცნობილია, რომ სწავლის შინაარსზე არანაკლებ მნიშვნელოვანია - როგორ, რა ხერხებით, რის მეშვეობით შეგვიძლია შევასწავლოთ მოსწავლეს ეს შინაარსი, ანუ რომელი და როგორი მეთოდები უნდა გამოვიყენოთ ამისათვის. ამ გვერდზე კოლეგებთან ერთად შეგიძლიათ განიხილოთ ყველა ეს საკითხი, იმსჯელოთ მათზე, რათა მიხვიდეთ მართებულ დასკვნამდე. აქტიურად გამოიყენეთ ეს გვერდი.
|
მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სქემის პრეზენტაცია ნანახია (22837) - ჯერ |
25 ნოემბერი 2010 |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა დიმიტრი შაშკინმა პედაგოგებს მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სქემა წარუდგინა. დოკუმენტი მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ექსპერტთა მიერ შემუშავდა. სამას პედაგოგს ახლადშექმნილი დოკუმენტის მნიშვნელობაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი გია მამულაშვილიც ესაუბრა. |
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (1) |
|
მულტიმედიური ენციკლოპედია საქართველოს ისტორიისა და კულტურის შესახებ III-IV-V ტ./კამელია მინდაძე ნანახია (14881) - ჯერ |
15 აგვისტო 2010 |
თანამედროვე
განათლების რეფორმა ითვალისწინებს მოსწავლეზე ორიენტირებული გარემოს
შექმნას, სადაც მას მიეცემა სტიმული დამოუკიდებლად მოიპოვოს ინფორმაცია,
გადაჭრას პრობლემები კვლევისა და ექსპერიმენტის საშუალებით, რაც ხელს
შეუწყობს ცოდნის კონსტრუირებას, ამისათვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი
კომპონენტია ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები (ისტი) და ის
შესაბამისი სასწავლო დამხმარე სახელმძღვანელოები, რომლებიც ხელ უწყობს
მოსწავლის მოტივაციის ამაღლებას და ამასთან ეხმარება მასწავლებელს შექმნას
საინტერესო საგაკვეთილო გარემო, სადაც თითითოეულ მოსწავლეს მიეცემა
საკუთარი შესაძლებლობების გამოვლენის საშუალება. |
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (0) |
|
ნუთუ მართლა მიცნობ ნანახია (16767) - ჯერ |
15 აგვისტო 2010 |
ნოვატორის გამარჯვებული პროექტი
დედის როლი შვილის ცხოვრების წარმართვაში; სკოლისა და მშობლის როლი
სწავლისა და სწავლების დონის ამაღლებაში (`ქალი სუსტია, მაგრამ დედაა
ძლიერი!~) |
|
სამრეწველო კაპიტალიზმის განვითარება საქართველოში XIX საუკუნის დასასრულსა და XX საუკუნის დასაწყისში... ნანახია (26414) - ჯერ |
09 აგვისტო 2010 |
გაკვეთილის მიზანი: კვლევა-ძიება, მსჯელობა, ანალიზი, დასკვნების
გაკეთება, ნაწარმოების მხატვრულ სტილზე მსჯელობა, დიაგრამებისა და ისტ_ის
ეფექტურად გამოყენების, კრიტიკულ ლიტერატურაზე დამოუკიდებლად მუშაობის
უნარების განვითარება, კვლევის პროცესში მიღებული უნარ_ჩვევების
გამოყენება.
(ამ გაკვეთილით პარალელს ვავლებთ თანამედროვეობასთანაც)
ინტეგრირებული საგნები, მასწავლებლის გვარი და სახელი: ქართული –
მასწავლებელი ცისანა კურტანიძე, ისტორია – მასწავლებელი მარინა ნოზაძე |
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (1) |
|
სასწავლო თვალსაჩინოებები ,,მხიარული მათემატიკოსი” და ,,ჯადოსნური ბორბალი”, გიორგი ბარამიძე ნანახია (18934) - ჯერ |
23 ივნისი 2010 |
სასწავლო თვალსაჩინოებები ,,მხიარული მათემატიკოსი” და ,,ჯადოსნური ბორბალი”
(თვალსაჩინოების დანიშნულება, გამოყენება და რეკომენდაციები)
აღნიშნული თვალსაჩინოებები მიეკუთვნებიან ელექტრო თვალსაჩინოებათა სახეობას, მათი შედეგიანობის პრინციპი ემყარება მოსწავლეთა დაიტერესებას.
|
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (2) |
|
“ არასტანდარტული თვალსაჩინოებები და მათი გამოყენების მეთოდიკა”, ნანა ბურძენიძე ნანახია (24570) - ჯერ |
17 ივნისი 2010 |
ამ მასალას აქვს როგორც ვიზულური, ასევე ინტელექტუალური დატვირთვა, ასეთი მასტიმულირებელი თვალსაჩინოება იწვევს დადებით ემოციებს, რაც თავისთავად აისახება შედეგზე _ დიდია მოსწავლეტა აქტივობანი გაკვეთილის პროცესში და ხელს უწყობს სააზროვნო, საკომუნიკაციო უნარ _ ჩვევების გამომუშავებას. |
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (10) |
|
მუზეუმში ჩატარებული გასვლითი გაკვეთილი, ანა სააკაძე ნანახია (17105) - ჯერ |
17 ივნისი 2010 |
მუზეუმში ჩატარებული გასვლითი გაკვეთილის ინოვაცია (სიახლე) მდგომარეობს სწავლებისადმი ერთდროულად კომპლექსურ, ინტეგრირებულ-ინტერაქტიურ მიდგომებში სახელობო საგანმანათლებლო პროგრამით გათვალისწინებული საგნების: დეკორატიულ-გამოყენებითი ხელოვნების ისტორიის საფუძვლების, მასალათმცოდნეობის, კომპოზიციისა და ხატვის, ფერწერისა და ფერთმცოდნეობის, გობელენის ქსოვის ტექნოლოგიების სპეცკურსის მიმართ მდგენელი ელემენტების ერთდროულად აღქმა-გააზრებაში სხვადასხვა ასაკობრივი და სოციალური ჯგუფების წარმომადგენლებისათვის. სახვითი ხელოვნებისადმი დაკავშირებული დისციპლინების არსებობა სახელობო პროგრამაში განპირობებულია პროფესიის სპეციფიკიდან. ფარდაგისა და გობელენის ხელით ქსოვა ხორციელდება სპეციალურ დაზგაზე სტუდენტის მიერ წინასწარ შექმნილი ტექნიკური ნახატის გამოყენებით. |
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (0) |
|
სასწავლო თვალსაჩინოება, მოწყობილობა და ხელსაწყოები - აღარ გვჭირდება?! ნანახია (12711) - ჯერ |
16 ივნისი 2010 |
ისევ - ცარცი და დაფა? თუ მხოლოდ კომპიუტერი? როგორი უნდა იყოს თანამედროვე საკლასო ოთახისა თუ აუდიტორიის აღჭურვილობა.ეს საკითხები - მრავალი მეცნიერის, თეორეტიკოსისა და პრაქტიკოსი მასწავლებლის საფიქრალია და ხელმძღვანელის საზრუნავია. |
ავტორი :Adminstrator (23) (406) |
კომენტარები (0) |
|
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|