აქტიური მომხმარებლები |
|
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
|
მზია გიგუაშვილი |
|
ნანა ხახუტაიშვილი |
|
მარიამი ნარიმანაშვილი |
|
ნინო ბაიდოშვილი |
|
ვიკა |
|
თიკა გამყრელიძე |
|
ნათია სორდია |
|
მარიამ დავითაშვილი |
|
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
გლობალური დათბობა, ლუიზა გოჩიაშვილი / ჯანიაშვილი |
12 ივნისი 2010 |
ეკოლოგია Seiswavlis ცოცხალ ორგანიზმებს შორის ურთიერთკავშირებს, აგრეთვე ცოცხალ ორგანიზმებსა და მათ საცხოვრებელ გარემოს ურთიერთდამოკიდებულებას. ეკოლოგიური კატასტროფა არის ორგანიზმებისა და გარემოს ისეთი ურთიერთობა, როდესაც ერთ ნაწილში მიმდინარე ცვლილებები მეორე ნაწილზე დამღუპველად მოქმედებს. ეკოლოგიური პრობლემები არ არსებობდა. გაჩნდა მას შემდეგ, რაც ადამიანებმა წვის მოვლენა, ანუ ჟანგბადის მოხმარება ისწავლეს. ეკოლოგიური პრობლემები
გვხვდება დედამიწის პირობებში ატმოსფეროში, წყალში, ნიადაგში, ფლორასა და ფაუნაში.ეკოლოგიური პრობლემების სრული ლიკვიდაცია არ შეიძლება, მხოლოდ მასშტაბების შემცირებაა
შესაძლებელი.
|
ავტორი :Adminstrator (9) (406) |
|
|
ტექნოგენური კატასტროფები მიზეზები//შედეგები, ლუიზა გოჩიაშვილი / ჯანიაშვილი |
12 ივნისი 2010 |
ანტარქტიკის ოზონის ხვრელის გამოსახულება სექტემბერი, 2000 წ.
ჩერნობილის ატომური ელექტროსადგურის აფეთქება
ატომური ბომბის აფეთქება ხიროსიმასა და ნაგასაკში
სმოგი ანუ ბოლნისლი
მჟავე წვიმები
ხმელეთის დაბინძურება ნავთობპროდუქტებით
ეკოლოგიური კატასტროფა სანაპიროზე ნავთობის დაღვრის შედეგად
|
ავტორი :Adminstrator (9) (406) |
|
|
ჰაერის დაბინძურება საქართველოში და მისი შედეგები, ლუიზა გოჩიაშვილი / ჯანიაშვილი |
12 ივნისი 2010 |
საქართველო
შემდეგი შეთანხმებების მონაწილეა: ჰაერის დაბინძურების შესახებ, ბიოდივერსიულობის
შესახებ, კიოტოს პროტოკოლი, გადაშენებადი სახეობების,
მომწამვლელი ნარჩენების შესახებ, საზღვაო სამართალი, ოზონის ხვრელის დაცვის
შესახებ, გემებისგან დაბინძურების შესახებ. ატმოსფერული ჰაერის მდგომარეობის შეფასება საქართველოში განსაკუთრებულ ყურადღებას ითხოვს, რადგან ქვეყნის რელიეფური პირობები, პარალელური სატრანსპორტო ...
|
ავტორი :Adminstrator (9) (406) |
|
|
წყალი |
29 აგვისტო 2009 |
საქართველო მდიდარია წყლის რესურსებით. მის ტერიტორიაზე მიედინება 26060 მდინარე, რომელთა საერთო სიგრძე 26 ათას კმ-ს აღწევს. ამ მდინარეების 99,4% მცირე სიგრძისაა (25 კმ-ზე ნაკლები). წყლის რესურსები არათანაბრად არის განაწილებული და ძირითადად ქვეყნის დასავლეთ ნაწილშია თავმოყრილი. საქართველოს მდინარეები მიეკუთვნებიან ორ ძირითად აუზს, რომლებსაც ლიხის ქედი ყოფს. შავი ზღვის აუზს მიეკუთვნება დაახლოვებით 18109 მდინარე, ეს საქართველოს მდინარეთა საერთო რაოდენობის 70 %-ია, ხოლო კასპიის ზღვის აუზს მიეკუთვნება 7951 მდინარე (30%). ჰიდროლოგიურად შესწავლილია 555 მდინარე შავი ზღვის აუზში და 528 მდინარე კასპიის ზღვის აუზში. |
ავტორი :Adminstrator (9) (406) |
|
|
ტყე |
29 აგვისტო 2009 |
საქართველოს ტყე არის ეროვნული საგანძური. საქართველოს კონსტიტუცია ავალდებულებს მის მოქალაქეებს, დაიცვან, გაუფრთხილდნენ და იზრუნინ ბუნებაზე. ქვეყანაში ტყის მდგრადი მართვის კონცეფცია ითვალისქინებს ტყის ეკოლოგიურ, ეკონომიკურ და სოციალურ განვითარებას. ტყის მენეჯმენტის ეკოლოგიური, ეკონომიკური და პოლიტუკირი ასპექტები არის ქვეყნის ეროვნული განვითარების სტრატეგიის ნაწილი. ტყის მდგრადი განვითარების მიზანია, დააკმაყოფილოს საზოგადოების ძირითადი მოთხოვნები ტყის რესურსების სფეროში. |
ავტორი :Adminstrator (9) (406) |
|
|
მიწა |
29 აგვისტო 2009 |
საქართველო მდებარეობს სამხრეთ-აღმოსავლეთ ევროპაში რუსეთს, აზერბაინჯანს, სომხეთს, თურქეთს და შავ ზღვას შორის. სანაპირო ზოლის სიგრძეა დაახლოებით 310 კმ; მიწის საზღვრის სიგრძეა 1838 კმ, რომელიც მოსაზღვრე ქვეყნების მიხედვით შემდეგნაირადაა განაწილებული: რუსეთთან საზღვრის სიგრძეა 894 კმ, აზერბაინჯანთან – 445 კმ, სომხეთთან – 224 კმ, თურქეთთან – 275 კმ. სულ საქართველოს სახელმწოფო საზღვრის სიგრძეა დაახლოებით 2148 კმ. |
ავტორი :Adminstrator (9) (406) |
|
|
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|