აქტიური მომხმარებლები |
|
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
|
მზია გიგუაშვილი |
|
ნანა ხახუტაიშვილი |
|
მარიამი ნარიმანაშვილი |
|
ნინო ბაიდოშვილი |
|
ვიკა |
|
თიკა გამყრელიძე |
|
ნათია სორდია |
|
მარიამ დავითაშვილი |
|
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
|
თუ გსურთ მოიძიოთ საინტერესო და სასარგებლო პუბლიკაციები, მოსაზრება და რეკომენდაციები - პერიოდულად გაეცანით ამ გვერდს. მოხარულნი ვიქნებით, თუ თქვენ გამოაქვეყნებთ ასეთი ხასიათის მასალებს და კოლეგებს გაუზიარებთ პრაქტიკული გამოცდილებას. მათ მაგიერ წინასწარ გიხდით მადლობას.
|
ვიმსჯელოთ პედაგოგის პროფესიული თვისებების თაობაზე ნანახია (15398) - ჯერ |
01 მარტი 2014 |
პორტალზე education.ge გამოქვეყნებული იყო პუბლიკაცია „პედაგოგის წარმატებულობის თვითანალიზი და თვითშეფასება“ . პუბლიკაციამ გამოიწვია ცოცხალი ინტერესი. მას გაეცნო 20 000 - მდე პედაგოგი. ზოგმა მოსაზრებები გამოხატა კომენტარის სახით, ხოლო დიდმა ნაწილმა საკუთარი ხედვა გაგვიზიარა პორტალის სახელზე გამოგზავნილ წერილებში. |
ავტორი :Adminstrator (14) (406) |
კომენტარები (0) |
|
უცხოელ პედაგოგთა პირველი ჯგუფი საქართველოშია ნანახია (10749) - ჯერ |
31 ივლისი 2010 |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი დიმიტრი შაშკინი თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში იმ უცხოელ პედაგოგებს დახვდა, რომლებიც საგანმანათლებლო პროგრამა - "ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთად" ფარგლებში ჩამოვიდნენ. |
ავტორი :Adminstrator (14) (406) |
კომენტარები (0) |
|
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|