მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
 

თითოეული თქვენგანის დონაცია, ანუ შემოწირულობა  - მოემსახურება მის მხარდაჭერას, ფუნქციონირებასა და სრულყოფას!    

RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
მარიამი ნარიმანაშვილი  
ნინო ბაიდოშვილი  
ვიკა  
თიკა გამყრელიძე  
ნათია სორდია  
მარიამ დავითაშვილი  
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :*
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მე ვერ დავამატებ ტესტს?
  • შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი.
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas ...
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • saintereso statiaa dzalian didi madloba!!!
     
     

    საიტის ამ გვერდზე გაეცანით საინტერესო და სასარგებლო პუბლიკაციებს, მოსაზრებებსა და წინადადებებს. კოლეგები და სხვა მომხმარებლები მადლიერნი იქნებიან თუ გამოაქვეყნებთ ამ სახის მასალას და გაუზიარებთ მათ თქვენ გამოცდილებას. გისურვებთ წარმატებას!


                                                           

    მოძებნეთ ინფორმაცია
    გამოქვეყნების თარიღი : -დან -მდე
     
    დაამატეთ ინფორმაცია
     
    პედაგოგების მიერ სოციალური ქსელებისა და Content - მასალების გაცვლის საშუალებათა გამოყენების კვლევა ნანახია (15261) - ჯერ 15 იანვარი 2010

    2009 წლის აგვისტო-სექტემბერში edWeb.net, MCH, Inc, აგრეთვე MMS Media Management Services, Inc თანამონაწილეობით ამერიკის შეერთებულ შტატებში ჩატარდა პედაგოგების მიერ სოციალური ქსელებისა და Content - მასალების გაცვლის საშუალებათა გამოყენების კვლევა. აღნიშნულ კვლევაში მონაწილეობა მიიღო 83 000 რესპონდენტმა (პედაგოგები, სასწავლო დაწესებულების ხელმძღვანელები, ბიბლიოთეკარები)

    ავტორი :Adminstrator (5) (406)   კომენტარები (0)

    დაამატეთ ინფორმაცია
     
    საკვანძო სიტყვები  
    სპორტული სკოლები, სტუდიები სახელმძღვანელოები არასამთავრობო ორგანიზაციები (სასწავლო პროგრამები) პროფესიული ცენტრი, პროფ. სასწავლებელი საგანმანათლებლო რესურსები უმაღლესი სასწავლებელი საბავშვო მაღაზიები ბიბლიოთეკები საბავშვო ბაღი, ბაგა-ბაღი გამოცემები კომპიუტერული ტექნიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა მთარგმნელთა ბიუროები, თარჯიმნები პედაგოგები რეპეტიტორები სწავლა საზღვარგარეთ, სტიპენდიები და გრანტები უცხო ენები სამეცნიერო პორტალები ავტოსკოლები განათლება საზღვარგარეთ დამატებითი განათლება (კურსები, სხვა...) კოლეჯი ქორეოგრაფიული სკოლები, სტუდიები, ანსამბლები წიგნების მაღაზიები ხელოვნების სკოლები, სტუდიები სადღესასწაულო ცენტრები
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
     

    პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:  
     
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები
     
    სიახლეები  
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2024