აქტიური მომხმარებლები |
|
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
|
მზია გიგუაშვილი |
|
ნანა ხახუტაიშვილი |
|
მარიამი ნარიმანაშვილი |
|
ნინო ბაიდოშვილი |
|
ვიკა |
|
თიკა გამყრელიძე |
|
ნათია სორდია |
|
მარიამ დავითაშვილი |
|
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
ჟურნალი einBLICK Georgien.
|
18 დეკემბერი 2009 |
ჟურნალი გამოდის 2008 წლის დეკემბრიდან.რედაქტორები და გამომცემელი მარიკა ლაფაური და დოქტორი ფრანკ ტრემელი, საზოგადოება ლილე, ჰამბურგი.
ჟურნალი einBLICK Georgien გამოდის შეზღუდული ტირაჟით, წელიწადში ორჯერ. გამოქვეყნებული მასალები ისე არის შერჩეული, რომ მათი აქტუალურობა გრძელვადიანი იყოს. უკვე დაიბეჭდა მისი მესამე ნომერი. სათაურშივე მოცემული სიტყვის თამაში , - “ჩახედვა”, “გადათვალიერება” მიანიშნებს ჟურნალის შინაარსობლივ მიმართულებაზე. ჟურნალის einBLICK Georgien პუბლიკაციების მიზანია საქართველოს მაგალითზე წარმოჩნდეს აღმოსავლეთისა და დასავლეთის შეხების და ასევე გაუგებრობების წერტილები და თვით საქართველო, როგორც თანამედროვე მსოფლიოს საზოგადოებრივი და პოლიტიკური მოვლენების ამსახველი სივრცე. ჟურნალი ემსახურება საქართველოს მსოფლიო კონტექსტში ინტეგრირებას. მის გვერდებზე გამოქვეყნებული სტატიები ჟურნალის რედაქციის თხოვნითაა სპეციალურად დაწერილი, ან ქვეყნდება პირველად გერმანულად. ჟურნალის რედაქცია მადლობას უხდის ყველას ვინც ეხმარება და კვლავაც დაეხმარება სარედაქციო-საგამომცემლო საქმიანობაში და ამ საქმიანობას სთვლის ჩვენ საერთო საქმედ. |
|
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|