4 |
|
სადაც, E – არის 1 ლ. საწვავის ღირებულება, ლარი;
C – საწვავის ფაქტიური ხარჯი 100 კმ-ზე, ლიტრი;
H – საავტომობილო ზეთის 1 ლიტრის ღირებულება, ლარი;
m – ზეთის ხარჯი მომსახურებებს შორის გარბენის დროს, ლიტრი;
T – ავტომობილის შეზეთვის ღირებულება, ლარი;
Q – კილომეტრაჟი ზეთის ორ შეცვლას შორის, კმ;
A – ავტომობილის ღირებულება, ლარი;
R – ავტოფარეხის თვიური ღირებულება, ლარი;
Z – ეკონომიკური ეფექტი ავტომობილის გამოყენებისაგან, ლარი;
q – კილომეტრაჟი, რომელიც არჩეულია მასშტაბური ერთეულის სახით თვითღირებულების გამოთვლისათვის, კმ;
F – რემონტისა და ძარას შეკეთების პროგნოზირებადი ღირებულება ერთ კილომეტრზე, ლარი;
X – წლიური დაზღვევა, ლარი;
j – წლიური პროცენტი კაპიტალისაგან ავტომობილის შეძენაზე;
Y – წლიური დაბეგვრა, ლარი;
P – საბურავის ღირებულება, ლარი;
N – საბურავების რაოდენობა, რომელიც აუცილებელია კილომეტრებში გამოსახული გარკვეული განარბენისათვის, ცალი.
|
|
|
3 |
|
სადაც, ე - ეკონომიკური ეფექტურობა, ლარი;
C1 და C2 - ერთ ოპერაციაზე დაყვანილი დანახარჯები, შესაბამისად, პირველი და მეორე სახის მოწყობილობის მიხედვით, ლარი;
Kn – კაპიტალდაბანდებათა ეფექტურობის ნორმატიული კოეფიციენტი;
kd1 და kd2 – შესაბამისად, ტექნოლოგიური მოწყობილობის პირველი და მეორე კომპლექსის შეძენასა და დადგმაზე გაწეული კუთრი კაპიტალდაბანდებები;
W1 და W2 - შესაბამისად, ტექნოლოგიური მოწყობილობის პირველი და მეორე კომპლექსის მწარმოებლურობა.
|
|
|
1 |
|
სადაც, Wi - არის I - ური ტექნოლოგიური ოპერაციის მიხედვით ტექნოლოგიური მოწყობილობის მწარმოებლურობა;
1.1 – 1.3 - მოსამზადებელ-დასკვნითი დროის გამთვალისწინებელი კოეფიციენტი;
1.2 toi - i- ური ტექნოლოგიური ოპერაციის დროის ტექნიკური ნორმა.
|
|
|
2 |
|
სადაც, ტკ – არის ტექნიკური მომსახურებისა და რემონტის ჩატარების დროს მოწყობილობის გაცდენის (მოცდენის) კუთრი სიდიდე;
გტმ და რ – ციკლში ტექნიკურ მომსახურებაზე და რემონტში ჯამური გაცდენა;
ცს - სარემონტო ციკლის სიდიდე.
|
|
|