აქტიური მომხმარებლები |
|
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
|
მზია გიგუაშვილი |
|
ნანა ხახუტაიშვილი |
|
მარიამი ნარიმანაშვილი |
|
ნინო ბაიდოშვილი |
|
ვიკა |
|
თიკა გამყრელიძე |
|
ნათია სორდია |
|
მარიამ დავითაშვილი |
|
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
„ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ? |
mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas
... |
|
|
|
ფსიქოლოგია და მარკეტინგი
ნანახია (5010) - ჯერ
|
29 აგვისტო 2016 |
სტატია მარკეტინგსა და ფსიქოლოგიას აკავშირებს.ის გვიჩვენებს თუ როგორ იყენებენ ფსიქოლოგიურ ცოდნას წარმატებული ბიზნესის საწარმოებლად. თანამედროვე მატერიალისტური საზოგადოება მომხმარებლური ტენდენცებით ხასიათდება , მისი პრაგმატული მისწრაფებები მარკეტინგის სფეროში მომუშავეთათვის მხოლოდ სისუსტედ აღიქმება,რომელიც მისავეს საწინააღმდეგოდ გამოიყენება. სტატიაში ყურადღება გამახვილებულია ფერთა ფსიქოლოგიაზე. ფერების გავლენა ემოციებზე ამა თუ იმ ბრენდის პიარისას კიდევ ერთი ძლიერი იარაღია მარკეტინგის სამყაროში. მასსი გაანალზებულია ის მეთოდები,რომელსაც აქტიურად იყენებენ კომპანიები და უშუალოდ კონსულტანტები მათი პროდუქტის გასაყიდად. სტატია მიზნად ისახავს მკითხველს დაეხმაროს გონიერ მომხმარებლად ჩამოყალიბებაში.
გამოყენებული ლიტერატურა:"ფსიქოლოგია და ცხოვრება" ( გერიგი ,ზიმბარდო 2002), კვლევები რეგანი (1971) |
ავტორი :ეკატერინე მგელაძე |
კომენტარები (0) |
|
კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
|