მემორანდუმის მიზანია:
• პროფესიული მომზადება - გადამზადების მობილური სისტემის მეშვეობით ბიზნესის განვითარების ხელშეწყობა;
• შრომით რესურსებზე ბიზნესის რეალური მოთხოვნების შესწავლა და სათანადო კადრებით უზრუნველყოფის ღონისძიებათა დასახვა;
• ინოვაციური პროექტების რეალიზაციისთვის პარტნიორებისა და დონორების მოძიებაში ორგანიზაციული ურთიერთმხარდაჭერა და სხვა.
მემორანდუმი ითვალისწინებს:
მეწარმეთა აქტიური ჩართვის, საწარმოებში სასწავლო უბნების, სახელოსნოების, სამოსწავლო ადგილების შექმნის ხელშეწყობის მეშვეობით, არაფორმალური პროფესიული მომზადება-გადამზადების მობილური სისტემის ჩამოყალიბებას.
ქვეყნის წამყვანი და პირველ რიგში, მაღალი ტექნოლოგიების დარგების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით, პროფესიული მომზადება-გადამზადებისა და სტაჟირების საერთაშორისო გაცვლით პროგრამებში აქტიურ ჩართვას.
სავაჭრო-სამრეწველო პალატის ეგიდითა და ფონდის თანამონაწილეობით, საინფორმაციო, მეთოდური, სასწავლო, მომზადება-გადამზადების სათავო და რეგიონული ცენტრების შექმნას.
კვალიფიცირებული შრომითი რესურსის მონაცემთა ბაზის - HR & JOBS ჩამოყალიბებას, მეწარმეთა კვალიფიცირებულ კადრებზე მოთხოვნების დაკმაყოფილებისა და კვალიფიცირებული მუშახელის დასაქმების ხელშეწყობას, აგრეთვე დასაქმების როცესში თანხლების პრაქტიკის დანერგვას:
პროფესიული მომზადების დამოუკიდებელ ექსპერტთა და შემფასებელთა სინდიკატის ჩამოყალიბებას. ექსპერტთა მეშვეობით სხვა და სხვა დარგებში დასაქმებული პერსონალის სამუშაო ადგილთან შესატყვისობის დადგენას, მომზადების მეშვეობით ცოდნის, უნარ-ჩვევების შევსაებას და მოთხოვნებთან შესაბამისობაში მოყვანას.
პროფესიული მომზადებისა და გადამზადების, ტრენინგების, სტაჟირების, დისტანციური სწავლების და საკონსულტაციო მომსახურების „ინტერნეტ - მაღაზიის“ შექმნას. მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის წარმოების თანამედროვე ფორმების შემსწავლელი სემინარების და ტრეინინგების ორგანიზებას.
მეწარმეების, შოუ-ბიზნესის წარმომადგენლების, დიზაინერების და ვოლონტიორების დახმარებით უფროსკლასელთა და სკოლადამთავრებულთა პროფესიონალიზაციისთის
ყოველწლიური (იანვარი - მაისი) მიზნობრივი შოუ - საღამოების ჩატარებას, უფასო სწავლების და სხვა და სხვა სახის მომსახურების მოპოების კონკურსების ჩატარებით და ლატარიების გათამაშებით.
მემორანდუმით დასახულ მიმართულებათა რეალიზაციისა და მხარდამჭერთა წრის გაზრდის მიზნით სისტემატურად PR აქციების (ბაზრობების, გამოფენების, კონკურსების და ა.შ.) ჩატარებას.